مارکر زرد

میرم کنکور بدم و بیام .

٢٤ تیر ٩٥

  • مارکر زرد

نظرات (۵)

برو برو...موفق باشی :)
پاسخ:
مرسی :)
  • محمد حسین
  • امیدوارم 20 بشید عه یادم نبود تستیه :دی 
    پاسخ:
    :)) مچکر
    انقدر انجا عجیبه من نفهمیدم کامنتتونو جواب ندادم
  • شِـــ‌یدا ..
  • خیلی با روحیه ی- ورزشکاری طور -گفتی میرم و میام
    من الان یه مقدار هیجان زده شدم. بکگراند ذهنمم داره اهنگِ" ورزشکاران... پیروز باشید..." پخش میشه
    پاسخ:
    دیره دیگه
    خیلی دیره
    اون موقع که همه برای بدرقه صف کشیده بودن کجا بودید؟
  • شِـــ‌یدا ..
  • من داشتم آشِ پشتِ پا می‌پختم
    همش که نباید ظواهر امرو دید و قضاوت کرد. یکم به بواطن(اگه داشته باشیم همچین لغتی رو البته) امر توجه کن
    پاسخ:
    ما رسم داریم واسه خود سوژه ی آش هم کنار میذاریم آش
    شما این قابلمه رو بگیرید که ظرف خودتونم الکی کثیف نکنید 
    خیلی جالب بود. اینا که کامنت گذاشتن نمیدونستن دارن واسه کی کامنت میزارن. و حتی خوده تو نمیدونستی که آخره این پست چی میشه!
    خوبی وبلاگ همینه..یه دفترچه خاطرات عمومیه
    پاسخ:
    اقا :| اصن من نفهمیدم چی میگید تا وقتی رفتم پست و دوباره دیدم :)) 
    ولی کلا موافقم . جالبیش ثبت حسیه که تا دفعه بعد فرق میکنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">