مارکر زرد

دانشجو شدیم رفت .

بازم نه شاخی نه دمی نه بالی . ای بابا

  • مارکر زرد

نظرات (۱۴)

ینی چی نه شاخی نه دمی نه بالی؟
پاسخ:
والا ادم هی منتظره گاهی اوقات تو زندگیش یه اتفق خاص تری بیوفته . ولی هیچی نمیشه . اولین هیچی نشدن ١٨ سالگی بود . بعدش کنکور حالا دانشگاه . باز شبا میخوابی صبا پامیشی :)) هیچیم عوض نشده . نه شاخی نه دمی نه بالی !
تبریک میگم...انشالله موفق باشی...
زندگی همینه دیگه...
پاسخ:
ممنون:)
شما هم
تبریکات :)

پاسخ:
خیلی ممنون :)
خب ناراحتی یه شاخ و دم واسه خودت بزار. فقط یه برنامه میک آپ میخوای..انقدم خوبه!
ولی زندگی هیچ تغییره یهویی نداره. همش یواش یواش پیش میره. آخرش یهو به خودت میای میگی عه؟ این منم؟؟
پاسخ:
یعنی یواش یواش ممکنه شاخ در بیارم ؟:))
موافقم :)
سلام عطیه جان
منم کنکور هنر دادم 
میخواستم بپرسم چی میخوای بخونی عزیزم؟
پاسخ:
سلام !
طراحی صنعتی :)
مبارک باشه خدا به دادتون برسه :)))
پاسخ:
ممنون :))
شاخ..؟؟
حیف بیان از این شکلکا نداره..!
پاسخ:
کوچ کردید باز ؟ یا شلوارتون دوتا شد ؟:))
  • ر. کازیمودو
  • ما آن زمان که دانشجو گشتیم همان ابتدا به فراست دریافتیم که تنها تغیّری که از این عمل ما حاصل بشد افزون گشتن آمار دانشجویان در سیستم وزارت فخیمه‌ی علوم بود و لاغیر.

    چرا بر خویشتن هموار باید کرد رنج آبیاری کردن باغی
    کز آن گل کاغذین روید
    پاسخ:
    همش قول فردایی بهتر میدن
    الان من فردا ساعت ٦ باید بیدار شم . کی پاسخگوعه؟
    رنج کاشتن چیز دیگه رو ببرید اگه دوست ندارید گل کاغذی
    چند روز.دیگه بی شلوار میشم..یواش یواش
    پاسخ:
    اعتیاد بیماریست . من که نظرم اینه :)) دست و پای الکی نزنید واسش
    ینى نظرات قبلیم نیومده؟؟؟؟؟درباره ى کتاب خلاقیت نمایشى پرسیدم ک قلم چى خوبه یا راه اندیشه و ى سرى سوالات دیگ):
    پاسخ:
    ایمیلتو چک کردی؟!
    سلااام عطیه جانم ممنون ک جوابمو دادى عزیزم.من ب ایمیلم دسترسى زیادى ندارم عزیزم بخاطر همـینم تاخودت نگفتى بهش سرنزدم (: فقط میتونم بیام نظر بذارمو جوابتو ببینم.. اگ برات مقدوره ازطریق وبت باهات درارتباط باشم^-^ من کرمانشاه زندگى میکنم هوم پیدا کردن کتاباى آموزشو پرورش برام مشکل بود اما خب ازطریق آشناها خداروشکر تهیه شون کردم البت ى سرى هاشونم پى دى افشونو گرفتم و کپى کردم فقط کتاباى تست و ى سرى اضافه برسازمان هارو خاستم ک زحمت کشیدى و معرفى کردى ....خب اخه من امسال دیگ جاى ریسک کردنو نخوندن ندارم چون ۱۹سالمه وباید امسال قبول بشم):. ممنونم ک بهم امید دادى اما هنوزم ترس نرسیدن و خوندن دارم رشته م تجربى بوده ..آهان راستى برا ازمون آزمون هاى سنجش رو شرکت کردم(: گفتى تا فروردین تموم کردى کتاباتو؟ میشه درصداتو بگى؟البت اگ دوسندارى اصرار نمیکنم بخدا فقط خاستم بدونم همین بازم ممنونم گلم
    پاسخ:
    هیچ راه ارتباطی دیگه ای نداری غیر از اینجا ؟ اگر نه من همینجا برات یه پست رمز دار میذارم :)
    خواهش میکنم
    خوشحال میشم کمک کنم^_^
    نه میگم برات . ولی یه سری توضیحاتم داره
    صنایع دستی هنر دوستم میگه تا صد
  • داینا سور
  • و مارکر زرد را یافتیم  :)

    پاسخ:
    مارکر زرد سلام میکنه و ابراز خوشحالی
    ^_^
  • داینا سور
  • سلام :))
    توقع نداشتم بشناسی و یادت باشه  :)  :)
    پاسخ:
    میشه مگه ؟:))
    نمیدونم چه ماجراییه
    این همه زحمت میکشیم برای خیلی چیزا مثل دانشگاه بعد که بهش میرسیم اون قشنگی و جدابیت رو نداره برامون
    پاسخ:
    چون مطابق چیزی که باید باشه نیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">