مارکر زرد

دنیا کوچیکه . محدوده ی خیابون انقلاب از همه جای دنیا کوچیک تر :| بساطیه

  • مارکر زرد

نظرات (۱۰)

سلام(: ممنون بابت پست دشمنت شرمنده جانم(: من شرمندم انقد مزاحم میشمو باعث زحمتم برات دوتانظر تو اون پست گذاشتم نیومد فک کنم):
پاسخ:
سلام !
نه فقط همین برای من اومده . میخوای همینجا بگو ؟
اى واى ): اولش ک تشکر بود بعدم گفتن ماشالاو زدن ب تخته بابت درصدات... سال چاپ کتاباى تاریخ هنر و سیر هنرت چند بوده؟ سوالاى دیگه م یادم نیست بگو چ بهتر بس ک مزاحمت میشم واقعااااممنونم
پاسخ:
ممنون ^_^
مهم نیست زیاد . قدیمی باشه نکته بیشتر داره . جدید باشه اونا رو نداشته باشه کتابای کمکی همه چیو دارن !
سیر من مال همون پارسال بود که از اموزش و پرورش اومد . تاریخ ایران و جهانمم جدید بود .
تاریخ هنراى من برا سال ۹۰میباشد استاد جانم(: دیگ فوق قدیمین فک کنم |: ى چیز دیگ حس میکنم هرچى میخونم از ذهنم پاک شده فک کنم ى جور ترس باشه....دانشگاه هنرتهران میخونى یاتهران؟(: ب من امید بدههههه یک عدد مهدیس مفلوک هستم
پاسخ:
فکر نکنم مهم باشه . ماشالا اصن ویرایش اینا تو کار هنر نیست:))
یه طور ترسه . استرسو بذاری کنار درست میشه :)
من تهرانم من :)
سلام عطیه جانم ویییییییی دختر تو چقد بانمکى امروز عکستو یافتم عاشششششق عدد رتبه تم عدد شانس منه(: آزمون دادم بین ۳۴۵نفر کشور ۶۰ شدم ۱۱۸نفر سهمیه ۹ و تو استان خودمونم اول )))): خوب نبود بنظرم کوجایى مشاور جانم
پاسخ:
سهمیه هم خیلی مهمه خودش :) موفق تر باشی هر روز ^^
مرسی :)))))
عطیه جان خوبى؟
پاسخ:
ممنون عزیزم^_^
دیگ اینکه تایم درسى از ۶و۱۵صبح باشه تا ده و نیم شب خوبه؟ اخرش کلافه ت کردم گذاشتى رفتى )))):
پاسخ:
نه بابا هستم
ببخشید دیر به دیر
بیین کلا هفته ای ٤٠ ساعت اینا خوبه . ٤٥ ساعت مثلا خیلی خوبه !! ولی یه روز و استراحت کن یکم . خسته کنی خودتو یه جا میبری
اینم که میگی روزی شیش تا کتاب ! من نمیفهمم :/ باید یه طوری بخونی که یاد بگیری . نه زیاد کند که نرسی نه اونقدر تند که یادنگیری . کیفیته مهم تره
کوه به کوه نمیرسه آدم به آدم میرسه نمونه ی بارزش خیابون انقلابه:/
منی که هیچکیو نمیشناسم اونجا که میرم حتما چندتا آشنا میبینم:/
پاسخ:
واقعا
هورااااااا عطیه برگشت قلى لى لى لى (: به به چشممان روشن^-^ اى جانم تهراااان موفق باشى چ خوب ک شهر خودتونه و راحت ترى.ممنون ک جوابمو میدى.بابت راهکارها و ساعت درسى توى هفته هم ممنون ..منظور از ۶ تا کتاب این بود ک ۴تاش اختصاصى و ۲تا عمومى ک ممکنه از اختصاصى ها برسم روزى ۱۰ الى ۱۵صفحه بخونم و عمومى هاهم ۲درس تقریبا.من تا کنکور بدم توروکلافهo میکنم بازم ممنون
پاسخ:
ساعت درسی بذار نه کتاب . مثلا این روزا عمومی اینا انقدر . و مبحث نه صفحه . یعنی یه مبحث و بخون ! مثلا درس ١٠ و ١١ ایران . اینطوری ! بعد موضوعاشو کلا از کتابا بخون . یعنی این برا من جواب میداد . امتحان کن شاید راحت بودی !
خواعش میکنم بابا .
نه اصلا :) راحت باش
آهان منظورتو فهمیدم (: پس اینجورى بخونم باوشه گلم ممنون امتحان میکنم *-*
پاسخ:
:) خواهش میکنم
سلام نظرات دوتاپست بالا رو بستى): خوبى؟
پاسخ:
بلی بلی :)
شما خوبی ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">