مارکر زرد

خواهرم امسال سه تا ماهی قرمز خرید . در سه ماه اول سال دو تایشان با فاصله چند وقته ای مردند . حالا یک ماه بیشتر است که سومی خوشحال و راحت توی تنگ تک چرخ میزند . یکطوری که آدم فکر میکند دوتای اول را خودش کشته است . چون هر دوتایشان وقتی ما نبودیم و خیلی یهو مردند . من که اینطور فکر میکنم . البته من که بخیل نیستم . یک تنگ ماهی جای من را تنگ نکرده ولی خیلی خبیثانه شاد است . احساس میکنم به یک قاتل پناه داده ایم و جنایتی در خانه رخ داده اما کسی نمیداند . قرمز مظلوم نمای قاتل !


+ هفت روز . دو تا سه روز و خود آن روز . سه تا دو روز و یک روز . چهارتا دو روز منهای یک روز . یک چهار روز و یک سه روز . یک هفته .

  • مارکر زرد

نظرات (۶)

  • محمد حسین
  • ماهی های قرمز موجودات بیچاره ای هستن چون از گشنگی میمیرند 
    چون اکثر آدم ها فکر می کنند ماهی ها آب میخورن و بس :))))))
    پاسخ:
    ما بهشون غذا میدیم . سعی کردم که نگیره چون واقعا غم انگیز میمیرن . ولی این یکی مرموزه0.o
  • محمد حسین
  • خدا رحمتشون کنه :/
    پاسخ:
    خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه -___-
  • Behdad Farahvahar
  • سالها بود ماهی نمیخریدم، امسال بخاطر اینکه بچه ام دوست داشت خریدم. چه ماهی های تر و فرزی بودن! و چه غم انگیز مردند...
    دیگه نمیخرم
    پاسخ:
    اگر نخریم چی میشن ؟
  • محمد حسین
  • رفتگان از ماهی هامون رو ؟!
    پاسخ:
    والا :/ از هر کدوم دوست دارید
    این پ.ن آخری جایگشتای هفته؟!
    در حال آنالیز و احتمال خوندن بودی شاید!
    پاسخ:
    زمان باقی مونده تا کنکوره :))
    خدای را عزوجل شکر ، ما آنالیز و احتمال نداریم -.-
    چقدر خوشحال شدم اینجا پیدات کردم:)
    حالا خوبه شما جنازه ماهی داشتین...ما یبار رفتیم بیرون برگشتیم دیدیم ماهیامون غیب شدن|:
    + انشالله کنکورو با موفقیت سپری کنی:)
    پاسخ:
    سلااام ^__^
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">